lunes, 7 de octubre de 2013
jueves, 26 de septiembre de 2013
miércoles, 18 de septiembre de 2013
martes, 2 de julio de 2013
lunes, 1 de julio de 2013
jueves, 13 de junio de 2013
MOLTES GRÀCIES!!!
Avui, els alumnes de diversificació han compartit un berenar per celebar que acaba el curs. En poc temps a disfrutar de l'estiu.
MOLTES GRÀCIES A TOTS
Suscribirse a:
Entradas (Atom)
